מושבים לרכב
 
איך בוחרים כיסאות למשרד

תשאלו את עצמכם, כמה שעות ביום אני מעביר בישיבה? ותגלו שמדובר בזמן לא מבוטל, ומהווה זמן שארוך משמעותית יחסית לזמן שאתם עומדים או מבצעים פעולה עם מאמץ פיזי כלשהו כמו עמידה והליכה. מי שעובד בעבודה משרדית מבלה את רוב שעות היום בישיבה מול המחשב, ואפשר לספור את הפעמים היחידות בהן אנו נאלצים לקום, ובחישוב מהיר נגלה שאת רוב שעות היממה אנו מבלים בישיבה, במשרד או בנהיגה, או אפילו בזמן האוכל או בזמן המנוחה.

 

אין ספק שהייתם מרגישים אחרת אם הכיסאות אשר אתם מבלים עליהם היו אורתופדיים והיו מספקים לכם את הנוחות והתמיכה הרצויה. הישיבה הממושכת מול המסך והטלפונים היא בפירוש אינה המלצה בריאותית שהייתם מקבלים מהרופא כטיפ לחיים תקינים. הטיפול הטוב ביותר שאתם יכולים לספק לגב שלכם הוא כיסא למשרד איכותי אשר יקנה את הנוחות למשתמש מבלי לפגוע בבריאותו. כיסא לא תקין פוגע ישירות בבריאותו של העובד, גם לטווח הרחוק וגם לטווח הקרוב, כאבי גב יכולים לצוץ במהלך היום וללוות אתכם לכמה ימים וגם לגרום לבעיות אקוטיות יותר אשר יתפרצו בהמשך.

 

בעלי עסק? הכיסאות למשרד הם באחריותכם

 

גם בתור בעלי עסק, קחו אחריות על העובדים שלכם וספקו לכם את הקרקע היציבה לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ביעילות ובחדות, ללא כאבים מיותרים, עייפות או לחצים הנגרמים עקב ישיבה על מושב לא תקין ולא יציב. חשוב להיות מודעים לעובדה שכיסא איכותי מאפשר פרודוקטיביות, ריכוז וחדות גבוהים יותר מעבר לשאר היתרונות הבריאותיים, דבר אשר תורם לעסק בצורה ישירה.

 

היום כיסאות מגיעים לעיצובים שונים ויכולים לשנות את כל האווירה במשרד, העובד אשר נמצא שעות מול שולחן זקוק לתמיכה שלו על מנת להישאר מפוקס ולבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.לכן אל תתפשרו והבטיחו לכם את התנאים הטובים ביותר. גם מבחינת עיצוב אין סיבה להתפשר, קיימים מגוון רב של כיסאות למשרד בעיצובים ובצבעים שונים שניתן להתאים במיוחד עבור המשרד בהתאם למראה שלו.

* להגדלה לחץ על התמונה
 

מוסך סטרט  ו  כתובת למשלוח דואר: ת"ד 10506 מפרץ חיפה 26117  ו  כתובת להגעה: רח' התעשיה 51, קרית אתא

                      טל. 04-8728505  ו  פקס. 04-8726403  ו  מייל: makhoul@zahav.net.il   |   הצהרת נגישות