מושבים לרכב
 
כיסאות משרד למתקדמים

כל אחד העוסק בעבודה משרדית יודע ומכיר מהן התחושות אשר קיימות לאחר ישיבה ממושכת כמו כאבי גב וגוף תפוס, על מנת להימנע ממקרים כאלה ולא לגרום לנזק, יש להצטייד בכיסאות למשרד אשר עומדים בתקן הבטיחות.

 

כיסא למשרד הוא לא סתם רהיט וקשה להתייחס אליו כאל עוד פריט מבין כל המוצרים במשרד משום שמדובר בכלי עבודה לכל דבר, למעשה הישיבה עליו מהווה את המקום בו העובד שוהה בזמן הכי ממושך ביום. סוג המאמץ בעבודה משרדית הוא שונה משל עבודה פיזית, כי כאן לא סוחבים משאות כבדים, לא עומדים על הרגליים שעות ארוכות, אין ריצות וגם לא כלי עבודה מסוכנים. כאשר יושבים במשרד כלי העבודה שלכם זה הוא והמחשב, וכמו שלא הייתם מתפשרים על תקינות הציוד שלכם, גם על זה לא מתפשרים.

 

מושב שאינו מתאים לישיבה ממושכת עלול לגרום לנזקי גב ורגליים ולהשרות לחץ ועייפות על היושב, וכך בסופו של דבר איכות העבודה תינזק בטווח הארוך. בדומה לעובדה שבעבודה פיזית לא הייתם משתמשים במברגה לא איכותית משום שהיא לא תקנה לכם את הביטחון המרבי, גם במקרה הזה אין מקום לפשרות. כיסא אורתופדי זה בריאות ועל בריאות לא חושבים פעמיים. כמו כן, קנייה איכותית היא קנייה שתעשה אחת לכמה שנים ולכן משתלם לקנות פעם אחת מוצר טוב וליהנות ממנו לשנים ארוכות.

 

זה רק אני והכיסא שלי

 

בחירתו היא דבר אישי, ולכל אחד יתאים סוג אחר עם תמיכה שונה לפי המבנה המתאים לו ומנגנון לכיוון חלקיו השונים: משענת ראש, מושב משענות ידיים וכו'. כל אחד הוא בעל מבנה שונה וזקוק לתמיכה אחרת, לגובה אחר של משענות המקנות יציבות אשר תאפשרנה לו ישיבה ממושכת ונוחה.

 

כאשר אתם מגיעים לרכוש כיסאות למשרד עבורכם, ראשית נסו אותו, ותנו לגוף שלכם להרגיש אותו. ישיבה ממושכת מצריכה ממנו לספק ליושב תנאי ישיבה אופטימליים, תמיכה לשכמות, איזון אופקי לעמוד השדרה ויציבות כללית לגב ולרגליים. לאור העובדה כי ההיצע כל כך גדול וניתן למצוא טווחי מחירים גדולים במיוחד, כדאי לא לבחור באופציה הזולה, אלא באופציה הנכונה והאיכותית ולא להחליף כל שנה.

* להגדלה לחץ על התמונה
 

מוסך סטרט  ו  כתובת למשלוח דואר: ת"ד 10506 מפרץ חיפה 26117  ו  כתובת להגעה: רח' התעשיה 51, קרית אתא

                      טל. 04-8728505  ו  פקס. 04-8726403  ו  מייל: makhoul@zahav.net.il   |   הצהרת נגישות