מושבים לרכב
 
כיסא למשרד – הבסיס לעבודה יעילה

כיסא למשרד משמש את עובדי המשרד לשעות ארוכות, ואף לימים שלמים. מי שעובד בעבודות הללו יודע כי השעות חולפות במהירות ופתאום תגלו כי ישבתם שעות ארוכות ללא לעמוד. אך, על אף העבודה כי הן נעשות בישיבה עדיין מדובר בעבודות מאומצות שלא מתאימות לכל אחד ולא יכולות להתרחש בכל התנאים. העבודה המשרדית היא סיזיפית משום שדורשת ריכוז וחדות אשר תאפשר עבודה תקינה ויעילה במיוחד, לכן מומלץ להיעזר בכלי עבודה אשר יתרמו לכם.

 

כאמור, האווירה משפיעה מאוד על איכות העבודה, האנשים והציוד הם חלק משמעותי בקביעת האווירה במשרדים, וניתן בקלות לחוש בסיפוקם של העובדים ובשביעות רצונם הכללי. דבר שהוא חשוב מאוד לכל בית עסק ומהסיבה הזאת יש לכל בעל משרד אינטרס לדאוג לעובדיו ולספק להם סביבת עבודה מבוקרת ובטיחותית.

 

סביבת עבודה כמראה לאיכות המשרד

 

כאשר מדברים על סביבת העבודה חלק מכך הוא גם העיצוב והריהוט הנבחר למקום, כאשר מקום בעל אווירה נעימה יביא בסופו של דבר לתפוקת עבודה גבוהה יותר וכך המכירות יעלו. שולחנות וכיסאות הם החפצים הבסיסיים בכל משרד וחשוב להקפיד כי יהיו איכותיים ובעלי תו תקן, אשר לא יהוו נזק לעובד ויקנו סביבה לביצוע עבודה נעימה ואיכותית. כל משרד יכול לבחור ולהתאים את הכיסאות לפי אופי המשרד ובהתאם לכמות שמתאימה לו.

 

כיסא למשרד – מה חשוב לבדוק?

 

מגוון הדגמים הקיימים היום בשוק הוא גדול ולפני הרכישה כדאי לשאול את עצמנו את השאלה – מה מתאים לי? האם אני צריך כיסא נייד או סטטי וכך ניתן לבחור עם או בלי גלגלים. שאלה נוספת היא מי מתעתד לשבת עליו ומה מבנה גופו? ובהתאם לכך לבחור את המשענת מתוך שפע סגנונות המגיעות בצורות ובגדלים שונות. כמו כן,ישנם דגמים עם ידיות או ללא ידיות והרשימה עוד ארוכה.

 

הוא צריך לתמוך בגב היושב ולתת לו את האפשרות להישען מבלי להפעיל לחץ על עמוד השדרה ועל הברכיים. התמיכה אשר הוא מספק מאפשרת ישיבה ממושכת מבלי כאבי גב ובלי לגרום לנזק בריאותי וכל אחד יכול למצוא את הכיסא למשרד המושלם עבורו.

* להגדלה לחץ על התמונה
 

מוסך סטרט  ו  כתובת למשלוח דואר: ת"ד 10506 מפרץ חיפה 26117  ו  כתובת להגעה: רח' התעשיה 51, קרית אתא

                      טל. 04-8728505  ו  פקס. 04-8726403  ו  מייל: makhoul@zahav.net.il   |   הצהרת נגישות